29 Mayıs 2013 Çarşamba

24 Aralık 2012

Bebişim, Dün seninle ilk defa bir aile toplantısına katıldık. Yengemin doğumgünü için Bebek Kırıntı'da brunch organizasyonu vardı, tabii baban o saatte uyuduğu için senle ikimiz gittik. Gayet iyiydin, yolda uyudun, böylece bana kahvaltı yapacak vakit kaldı. Sonra da kucaktan kucağa dolaştın. Biraz huysuzlaşınca da memede idare ettik durumu. Bu arada, bomba haber; sana kardeş geliyor. Yok yok ben değilim hamile olan, Aslı teyzen :) Evvelki gece haberini aldık, o henüz şokta ama ben çok sevindim. Biz onunla kardeş gibiyiz zaten, inşallah siz de öyle olacaksınız. Aranızda sadece 9 ay olacak, yaşlarınız aynı sayılır, o bizde kalacak, sen onlarda, gerçekten kardeş gibi, ne güzel. Erkek olmasını, senle oynaması açısından, kız olmasını dakendi zevklerimi tatmin açısından istiyorum. Yani iki türlü de sevineceğim :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder