30 Kasım 2012 Cuma

20 Mart 2012

Hala hastalanmadım!!! Benim gibi 28. günde saat gibi regl olan biri için, pek olağan bir durum değil bu. Kuzen, rejimden olduğunu, Ahmet'se hala psikolojik olduğunu düşünüyor. Oysa ben içten içe hamile olduğumu biliyorum. Sadece kabul etmek istemediğimden, test yaptırmayıp, olayı geciktiriyorum. Sanki bilmezsem, hiç var olmayacakmış gibi.. Çok halsizim, kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Bu arada, eğer gerçek olursa hiç içemeyeceğimden, deli gibi içki içiyorum. Kendi kendime sürekli 'İstediğin bu değil miydi, peki sorun ne?' diye soruyorum. Evet, buydu ama sadece 4-5 sene önce! Şu an hayatımda, tam çocuk olayını tamamen aklımdan çıkartıp, bloga yoğunlaştığım, kendimi yeni yeni keşfettiğim ve gerçekten ne yapmak istediğimi bulduğum bir dönem. Ama tabii bir yanım da, 'bu senin ilk ve son şansın, üstelik mucizevi bir şekilde oldu, demek ki olması gerekiyordu' diyor. Neyse, sanırım artık bu çelişkilerden kurtulup, bir test yaptırmanın zamanı geldi. Neyse, bir an önce öğrenelim de, bitsin bu işkence.



Evet, bunu yazdığım gün işte tam böyle görünüyordum, hiç belli etmiyorum duygularımı değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder