30 Kasım 2012 Cuma

23 Mart 2012

Bu sabah kalkıp, bütün cesaretimi toplayıp bir hamilelik testi aldım ve hemen yaptım. Ve tabii ki beklenen sonuç; Pozitif!
Her ne kadar hissetmiş olsam da, gene de şoktayım. Hemen Ahmet'i uyandırdım. Birlikte ilk tepkimiz 'S.çt.k' diyip, gülme krizine girmek oldu :) Sanırım kendimizde değiliz.. Gerçekten bunun bir mucize olduğunu düşünüyoruz. Sonuçta 10 yıllık beraberliğimizde, benim çok çocuk istediğim dönemler oldu ama hiçbir zaman kendimizi hazır hissedip, denememiştik. İlk defa böyle bir riske girdik ve oldu! Gerçekten inenılmaz. Gene de bütün bu mucizevi durum, bütün hayatımızın değişeceği ve bir daha asla şu an olduğumuz insanlar olamayacağımız gerçeğini değiştirmiyor. İşin en kötü tarafı da, ben, şu anda tüm hayatım boyunca, kendimden en mutlu olduğum dönemdeyim. O yüzden kuşkularım var tabi ki. Öte yandan da, hayat zaten böyle birşey değil mi? Senin planlarının, isteklerinin ötesinde gelişen bir şeyler var. Bu da, yani sen de bize gönderilmiş bir sürprizsin. Hayatımızı iyi yönde değiştireceğini ve bize mutluluk getireceğini düşünmekten başka şansımız yok..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder