25 Ocak 2013 Cuma

13 Haziran 2012

Böyle kararsız bir anne baban olursa olacağı budur işte!! Bugün baban bir isim daha buldu ve bu, sanırım İz'den bile daha güzel; YAZ! Ben hep denizle, doğayla ilgili bir isim istiyorum demiştim ya hani, deniz, güneş, yelken hepsini içinde barındırıyor Yaz. Ayrıca benim de, babanın da en sevdiği mevsim. Bir de üstüne baban yazar olduğu için, onun açısından da anlamlı. Galiba ismini bulduk, ne dersin? Neyse, gene de belli olmaz bizim sağımız solumuz, kesin konuşmayalım...
Bu arada bugün gene rutin kontrol için doktora gittik. Şu an tam 18 haftalıksın, kilon 230 gr ve boyun da 20 cm. Bir çok açıdan seni görüp, fotoğraflarını aldık gene. Kığır kıpırdın. Galiba sen de annen gibi hareketli olacaksın. Ben de hala 60 kiloyum, bu hafta iyi gittim, kilo almadım. Bundan sonra her ay 1,5 kiloda kalabilirsem 12-13 kilo fazlalıkla bitiririm hamileliği. Hadi bakalım, inşallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder