24 Ocak 2013 Perşembe

10 Haziran 2012

Canım oğlum,
Amniyo sonrası ilk 4 günü de sağ salim atlattık çok şükür, artık bundan sonra bize hiçbir şey olmaz. Tam sonucları 15 gün sonra alacağız ama zaten sorun yok, ben biliyorum. Şimdi senin erkek olduğunu öğrendik ya, habire isim düşünüyoruz. Sürekli seninle konuşuyoruz ama nasıl hitap edeceğimizi bilmiyoruz. Ben 'oğluşum' diyorum, baban kızıyor, o 'mandrake' veya 'p.ç kurusu' diyor, ben kızıyorum :) En iyisi bir an önce ismine karar verip, öyle hitap etmek. Ben hep doğa, deniz ve yelkenle ilgili bir isim koymak istedim çocuğuma, hatta Derya olsun dedim, sonra vazgeçtim. Bir ara özgür anlamına gelen Ari koyalım dedik, ondan da vazgeçtik. Ben Tan veya Doruk diyorum, baban da Ozan (tabii kendisi yazar ya, habire o tarz isimler bulmaya çalışıyor.) Sonra biraz daha özgün, herkeste olmayan bir isim koyalım dedik ve İz'de karar kıldık. İz Saaçioğlu bana çok artistik, çok cool geldi. Üstelik anlamı da çok güzel. Bizim hayatımızda bırakacağın kesin ama herkesin hayatında, hatta ardında derin bir iz bırakmanı dileyerek, kesin olmasa da, bundan sonra sana İz diyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder