1 Aralık 2012 Cumartesi

26 Mart 2012

İlk doktor randevumuz! Evde yaptığım test pozitif çıktı ama hala bazı 'acaba'lar var, onları giderme zamanı.. Heyecanla gittik, durumu anlattık, hemen muayene odasına geçtik ve ultrasonda seni gördük; küçücük bir nokta. Sadece elma çekirdeği kadar. Sora kalp atışını duyduk, çok garipti, ağlamadım ama çok duygulandım. O anda anladım, şimdiye kadarki konuşmalar, tereddütler, hepsi boşuna, aldırma ihtimalim yok, doğuracağım..
Ve işte, burada gördüğün ilk fotoğrafın. Ben artık sadece ben değilim, içimde atan bir kalp var ve onu büyütüp bir insan yapacağım. Bu, başlıbaşına büyük bir sorumluluk. Bülent Bey (Uzun zamandır gittiğim kadın doğumcu, Bülent Faka), uzun uzun yapmam ve yapmamam gerekenleri anlattı ama ben zaten biliyorum. Oldum olası kendime çok iyi bakarım, sana da çok çok iyi bakacağım. Benim için tek zorluk, özelikle önümüzdeki yaz döneminde içki içememek olacak sadece :) Bu arada, şu anda tam 6,5 haftalıksın ve doğum tarihin yaklaşık olarak 16 Kasım. Yani anne ve baban gibi akrep burcu olacaksın. İnanamıyorum, hep konuşurduk, 'çocuk yaparsak, ayarlayalım da akrep olsun' diye. Sen biz ayarlamamıza gerek kalmadan, kendi isteğinle geldin, üstelik de bir akrep olacaksın !! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder