24 Aralık 2012 Pazartesi

06 Haziran 2012

Sevgili oğlum,

Evet, oğlum diyorum sana ilk defa, bugün erkek olduğunu öğrendik. O kadar heyecanlıydı ki, dün gece doğrudürüst uyuyamadım bile.. Amniyosentez için, bu işin uzmanı olan Atıl Yüksel'e gittik. Önce, ikili test ve diğer sonuçları inceledi, sonra ultrasonda uzun uzun baktı sana. Organlarına, ellerine, ayaklarına, burnuna, ensene, omurlarına.. Bunların herbiri olabilecek sorunlarla ilgili bilgi veriyormuş. Sende çok şükür hiçbir anormallik görmedi,' %99 herşey yolunda' dedi. Biz gene de o %1 lik risk için amniyosentez yaptırdık. Sana dokunmadan, iğneyle, içinde bulunduğun sıvıya dökülen hücrelerinden aldılar. Tabii bu işlemin de 1000'de 3 riski var. Plesenta delindiği için, sıvının boşalması ve düşük gibi.. O yüzden şimdi 3 gün yatmam gerekiyor. N'olur dayan, tut o sıyıvı orada, biliyorum sen çok güçlü bir çocuksun, bunu da atlatacaksın. Şimdi sana 3 gün yatmam çok garip gelecek, hareketli olmama o kadar alıştın ki,'n'oluyo' diye düşüneceksin muhtelelen. Merak etme, annen iyi, sadece dinleniyor :)
Bu arada, geçen haftayı yani 4. ayı, 59 kiloda tamamladım ama bu bir haftada ne olduysa 1 kiloya yakın alıp, 60 kiloya çıktım. Şimdi biraz dikkat edeceğim bakalım, 1 hafta spor da yasak, iyice kilo almayayım.



2 yorum:

  1. Denizcim, Yaz'in blogu hayirli olsun, cok guzel yazmissin, eskilerin hepsini okudum. Hislerini olanlari boyle acik acik yazman cok hosuma gitti. Yaz bunlari okuyunca cok duygulanacak eminim : ) Yaz'in adim adim buyudugunu buradan izleyecegiz sanirim, daha nice nice yillara bu blogda : )

    YanıtlaSil
  2. burda iki damla yaş süzüldü gözümden Deniz! nasıl içten,nasıl güzel yazmışsın.Ellerine, yüreğine sağlık, Yaz sağlıkla, huzurla büyüsün, ömrü uzun, şansı bol olsun,ikinizi de çok öpüyorum <3

    YanıtlaSil