19 Şubat 2013 Salı

25 Ağustos 2012

Minik bebeğim, tatilimiz bitti, eve döndük. Herşey o kadar güzeldi ki, keşke sen de hatırlayabilecek olsan ama eminim hissetmişsindir zaten :) Babanla galiba en güzel tatilimizdi bu. Hiç kavga etmedik -ki bu bizim gibi inatçı iki akrep için çok nadirdir :) - çok eğlendik, hem başbaşa vakit geçiridk, hem ailelerimizle ve arkadaşlarımızla birlikte olduk, süperdi süper! Gerçi eğlenme olayını biraz abartıp, seni rahatsız etmiş olabilirim ufaktan ama sen alışıksın şimdiden yüksek sesli müzik ve dans eden annene, öyle değil mi? Tatil bu kadar güzel olmasına rağmen, babanla aramız o kadar iyi ki, döndüğümüze üzülmedim bile. Niye üzüleyim ki, bir sürü heyecan var hayatımda, bir kere haftaya doktor kontrolümüz var, seni göreceğiz.Artık iyice büyüdün, tipin biraz da olsa ortaya çıkmıştır herhalde. Sonra senin için alışveriş yapmaya başlayacağız, odanı hazırlayacağız, hepsi çok zevkli. Ve sonra sen geleceksin, hep birlikte çok mutlu olacağız. Zaten biz şimdiden öyleyiz. Babanı o kadar çok değiştirdin ki anlatamam. Karamsar, genelde bunalım ve ağırkanlı biriyken, şimdi gayet olumlu, keyifli ve enerjik. Aslında bu işe biraz bozuluyorum ben itiraf edeyim. 10 senedir benim beceremediğimi, 7 aylık sen yaptın diye :)) Neyse, aman lütfen devam et, böyle gayet iyiyiz.
Ayrıa sözümü dinleyip, sağ siyatik sinirimi rahat bıraktığın için de sana teşekkür ederim. Bütün ağrılarım geçti, gene harika hissediyorum ve seni çoooooook seviyorum.

Tatilimizle ilgili bir sürü fotoğraf ve post var blogda, istersen buradan, buradan, buradan, buradan, buradan ve buradan bakabilirsin ama ben senin için bir kaç fotoğraf koyuyorum gene de.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder