28 Şubat 2013 Perşembe

4 Ekim 2012

Canım oğlum,

Resmen 1 ayı daha devirdik, tam 34 hafta bitti şaka maka. Dün gene kontrole gittik, Bülent Bey uzun uzun doğum sürecini anlattı. Bundan sonra her an her şey olabilir yani :) Ama lütfen hemen olmasın, 37. haftaya kadar dayanırsan, ondan sonra kuvöze falan gerek kalmıyor, bütün gelişimin tamamlanmış oluyor. Hem zaten sen akrep olacaksın, 22 Ekim'e kadar beklemen gerekiyor :) Biliyorum sıkıldın orada artık, hareketlerinden anlıyorum, hiç durmuyorsun yerinde.. Eee 2 kilo 150 gram olmuşsun artık, küçücük yerde daralman normal tabii ama sabret olur mu, çok az kaldı.  Gördük seni gene ultrasonda, hala kafan yukarda duruyorsun. Yavaş yavaş başını aşağı döndürmen lazım ki, annen seni normal doğurabilsin. Acelen yok, 3 haftan daha var ama lütfen dönmeyi unutma olur mu?
Ha, bu arada sana daha önce söylemeyi unuttum, mobilyalarının siparişini verdik geçen hafta. Yarın da birileri gelip senin odandan benim dolaplarımı çıkartacaklar. (Giyinme odamı senin için feda ettim, kıymetini bil ) Haftaya odan hazır olacak yani, bakalım beğenecek misin, çok heyecanlı...




 Bu aralar işte tam böyle görünüyoruz :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder