5 Mart 2013 Salı

19 Ekim 2012

Canım Oğluşum,

En son doktor kontrolünden beri senin daha kolay dönmeni sağlayacak yoga hareketleri ve bir takım değişik şeyler deniyorum. Mesela ütü masasını koltuğa dayayıp, 30-40 derece eğimle başaşağı üzerine yatıyorum, karnımın üst tarafına soğuk kompres, alt tarafına sıcak su torbası koyuyorum. (Sizler, soğuktan sıcağa doğru dönermişsiniz duyduğum kadarıyla) Bu arada baban aşağıdan senle konuşup 'hadi gel' falan diyor ya da sana müzik dinletiyor. Aslında bu halimizin bir fotoğrafını koymak isterdim neler çektiğimizi anla diye ama ele güne rezil olmak var, ben sana sonra gösteririm :)
Umarım işe yarar bütün bunlar da, kafanı aşağı çevirirsin, gerçekten süper olur normal doğum yapabilirsem. Hem daha çabuk ayağa kalkarım, vücudumun toparlanması daha hızlı olur, böylece senle daha rahat ilgilenebilirim. Eğer normal yolla dünyaya gelmekten korkuyorsan, sakın endişelenme, annenin vücudu buna çok hazır, kolayca, hiç zorlanmadan çıkacaksın, merak etme. O yüzden bebişim, dönebilirsen dön olur mu? Ama eğer dönemiyorsan, (bazen annenin rahminde çıkıntı olurmuş, bebeğin dönmesini engelleyen) uğraşıp uğraşıp da yapamıyorsan da, kendini üzme, dünyanın sonu değil. Önemli olan sağlıklı bir şekilde kavuşmamız. O zaman da sezeryanla kavuşuruz ne yapalım. Biz gene de son bir haftamızda dönmen için çalışalım, olmazsa da olmaz, sen stres yapma sakın.

Bu arada odan hazır, gerekli herşeyi aldım, dolaplarını yerleştirdim, çok güzel oldu. Sabırsızlanıyorum seni bir an önce orada görmek için :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder