19 Mart 2013 Salı

30 Ekim 2012

Sevgili Yaz,

Bugün benim 40. doğumgünüm! Ve bu doğumgünümde bana hayatımın en büyük hediyesi olarak sen geliyorsun, ne güzel. Gerçi ben bugünkü doktor randevumuzda, bana bir hediye daha verip aşağı dönmüş olmanı bekliyordum, maalesef dönmemişsin. Neyse, n'apalım, annen sezeryan olacak bu durumda. Bugün 15 dakika kadar senin kalp atışlarını dinledik, sıkıntıda mısın, stresli misin anlamak için. Gayet iyisin çok şükür. Sanırım sen orayı çok sevdin, çıkmaya niyetin yok pek :) Diyorlar ki, bebeklerin son haftalarda yerleri daraldığı için, hareketleri azalırmış. Biz 38. haftayı bitiriyoruz, sen hala kıpır kıpırsın maşallah. Bugün doktor bile 'yerinde durmuyor, doğru dürüst ölçüm yapamıyorum' dedi, düşün yani. Ben bayılıyorum senin karnımdaki hareketlerine, sürekli anlamaya çalışıyorum, hangisi elin, hangisi ayağın. Ve de gene söylenenin aksine, sen ben uyurken uyuyorsun, ben kalkınca kalkıyosun.Ne harika birşey! O yüzden hala hiç sıkıntım yok, geceleri rahat rahat uyuyorum (Senden doğduktan sonra da aynı performansı bekliyorum,
 ona göre:) ) Zaten bana hiç sıkıntı vermedin ki şimdiye kadar. O yüzden, kafanı çevirmemeni de küçük bir nazarlık olarak kabul ediyorum. 40 yaşında bu kadar rahat hamilelik geçirip, üstüne bir de normal doğum yapsaydım zaten göze gelirdik herhalde, haha. Kendimi hazırladım merak etme. Hem zorlanmadan çıkacaksın ve bu yüzden ilk doğduğunda daha güzel görüneceksin. Hem ben de hazırlıklı gittiğim için daha bakımlı olacağım. Böylece birlikte ilk fotoğraflarımız harika çıkacak, ne güzel! (Annen böyledir işte, hemen herşeye adapte olup, iyi tarafından bakmaya başlar )
Evet, şimdi doğum tarihini söylüyorum; 8 Kasım 2012 sabah 8.00! Nasıl? Güzel bir tarih bence, hemen 39. haftanın bitiminde gelmiş olacaksın. Şu anda 2 kilo 890 gr sın, o zamana kadar 3 kiloyu bulursun, gayet iyi. Doktor zaten minyon bir bebek olduğunu söylüyor. E zaten biz de böyle bir aileden iri yarı, selvi boylu bir çocuk beklemiyorduk. Ama merak etme ben seni o kadar güzel besleyeceğim ki, boyun gayet yeterli olacak, çok uzun olmasın zaten, hiç sevmem ben :)
Hemen yükselen burcuna baktım tabii doğum saatine göre, sabah 9'a kadar gelirsen, yükselenin 'yay' olacak. Yani akrebin bunalımını, stresini dengeleyecek, canlı, neşeli bir burç. Arkadaş canlısı, sosyal, gezmeyi çok seven, iyimser, neşeli, hareketli ve tezcanlı olacağın yazıyor burç tanımlarında. Süper! Ben bayıldım sana şimdiden ama baban iki tane gezme meraklısı, yerinde duramayan tiple ne yapacak şimdiden kara kara düşünmeye başladı. Bize ne boşver, artık o onun sorunu, isterse peşimize takılır o da :))


Bak bunlar da bu seneki doğumgünümden kareler. Pazar günü yaptığımız aile kutlamasından..



Ve de dün geceki arkadaş yeğinden..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder