22 Ocak 2014 Çarşamba

19 Şubat 2013

Evet, canım oğlum, annen o forum, bu kitap, şu uyku danışmanı şeklinde senin uyku eğitiminle kafayı bozdu aylardır ama sonunda bir karara vardı çok şükür. Tracy Hogg'un yatır/kaldır yöntemini denemeye başladık bugün. Çünkü senelerce aynı yatakta emerek uyumalar da, yatağa koyup kapıyı kapatıp çıkmalar da benim aklıma yatmıyordu bir türlü. Çünkü ben hem senin özgür, bastırılmadan, ezilmeden yetişmeni, hem de bazı limitler ve kurallar olduğunu bilmeni istiyorum. O yüzden Tracy'nin yöntemi tam bana göre. Seni uyanıkken yatağına koyuyorum, ağlayınca kucağıma alıp, susunca gene koyuyorum, eğer susmazsan 2 dakika tutup gene koyuyorum. Bu şekilde bugün senin 50 kere falan kaldırıp koymuşumdur sanırım ama sonunda uyudun, hem de emmeden. Yaşasın, başardım!



 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder