21 Aralık 2012 Cuma

10 Mayıs 2012

11 günlük tatilimiz bitti, çok güzel gezdik birlikte. Amcamın doğumgününü kutladık, kuzenlerle takıldık, ormanda bol bol yürüyüş yaptık, bisiklete bindik, neredeyse bütün Berlin'i yürüdük, çok güzel yemekler yedik, alışveriş yaptık, harikaydı yani kısaca. Kendime bir sürü sen iyice ortaya çıktığında giyebileceğim kıyafetler aldım. Hoş zaten şimdiden ortaya çıkmaya başladın, artık eski pantalonlarımın hiçbirini giyemiyorum nerdeyse.. Neyse, seyahatimiz çok güzel geçti, bana hiç zorluk çıkartmadın. Ne midem bulandı, ne yorgunluk hissettim, arada bir ayakta kalmaktan belim ağrıdı, o kadar. Zaten şimdiye kadar bana hiç eziyetin olmadı ki senin, o yüzden şimdiden seni çok seviyorum. Bu arada hala 57,5 kiloyum.



Blogda bir sürü Berlin fotoğrafı var, buradan bakabilirsin. İşte bu da amcamların bahçede çakilenlerden bir tanesi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder