3 Aralık 2012 Pazartesi

24 Nisan 2012


Son 4-5 gündür çok fena yemek yiyorum. Halbuki şimdiye kadar çok iyi gitmiştim, cok saglikli ve kararinda besleniyordum. Maalesef bu ara üstüste biraz fazla kaçırdım. Hemen 56 kiloya çıktım tabii. Neyse, yarından itibaren gene düzene gireceğim inşallah. Gerçi ben normal hayatımda hiç karbonhidrat yemediğim için, şimdi bol meyve, bakliyat, tam buğday vs yemeye başlayınca, vücudum alışana kadar biraz kilo almam normal ama umarım çok fazla olmaz.  Bu arada artık evde hep organik besleniyoruz, her cumartesi Bomonti'deki ekolojik pazara gidip, haftalık alışveriş yapıyorum. Umarım faydasını görürsün ilerde. Benim gibi, hiç hastalanmayan, sağlıklı biri olmanı diliyorum en çok. İnşallah bu konuda babana çekmezsin :)
Bugün ilk defa karnımın sol alt tarafına arka arkaya sancılar girdi. neden olduğunu bilmiyorum, iki gün sonra doktora gidince soracağım ama sanırım sen yapıyorsun. Ayrıca artık karnım çıkmaya başladı bayağı. Yüksek bel, dar pantalonlarıma giremiyorum şimdiden. Bakalım daha neler göreceğiz :)


Karnım çıktı diyorum ama tabii benden başka kimsenin anlayacağı kadar değil henüz, gördüğün gibi.. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder