11 Aralık 2012 Salı

26 Nisan 2012

Bugün, ikinci doktor kontrolümüze gittik. Herşey yolundaymış, 4 cm olmuşsun, ellerin, ayakların, hatta ellerinde minik parmakların bile oluşmuş. Artık ultrasonda daha belirgin görünüyorsun. 1 hafta sonra, yani 12 haftalık olduğunda, bütün organların tamamlanmış olacak ve düşük riski de bayağı aşağılara inecek. Ben zaten her zamanki iyimserliğimle hiçbir terslik olmayacağını biliyorum. Sen bu hayata gelmeyi çok istedin ve ona çok güçlü bir şekilde tutunacağını hissediyorum. Ben de sana çok iyi bakıyorum tabii laf aramızda. Arada bir içtiğim bir kadeh şarap dışında, çok sağlıklı besleniyorum, bol bol temiz havada yürüyüş yapıyorum. Bunların faydasını göreceksin umarım ilerki zamanlarda. Bir de daha çok sebze, meyve yemeğe, hamur işi ve tatlı yememeğe çalışıyorum. Hem fazla kilo almamak için, hem de duydum ki, annenin aldığı besinler, bebeğin anne karnında damak zevkiini oluşturmaya başlıyormuş. Umarım doğrudur ve sen de sebze, meyva seven, kilo sorunu olmayan biri olursun büyüyünce. Kız, erkek farketmez, herkes için önemli bence bu..
Ha bu arada, iki gün sonra ilk seyahatine çıkıyorsun :) Senle birlikte Berlin'e gidiyoruz, ilk defa uçağa bineceksin. Baban çalıştığı için gelemiyor ama o zaten fazla seyahat seven biri değildir. O yüzden annenle yalnız gezmeye şimdiden alışşan iyi olur :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder