21 Aralık 2012 Cuma

28 Mayıs 2012

Bir haftayı daha geçirdik, 3 gün sonra tam 4 aylık olacaksın. Ondan sonraki 1 ay çok büyük gelişme göstereceğini, çok çabuk büyüyeceğini söylüyorlar, bakalım doğru mu..
Şimdiye kadar her şey harika gidiyor. Hala hiç yorgunluk hissetmiyorum. Her gün spor yapmaya devam ediyorum. Sadece koşuyu 15 dakikaya indirdim, daha çok yürüyorum. Pilates ve yogaya devam. Ayrıca seni rahatlıkla normal doğurabilmek için, pelvis kaslarımı güçlendirecek egzersizleri de yapmaya başladım bayağıdır, umarım faydasını görürüz. Kilo artışım da normal gidiyor. 3,5 - 4 kilo aldım şimdiye kadar. 58,5 - 59 arası değişiyor kilom ama hala insanlar anlamıyor hamile olduğumu. Bana kalsa bayağı karnım çıktı ama tabii hala normal bir sürü insandan daha az olduğu için kimse inanmıyor. Bir de galiba iyi kamufle ediyorum. Eeee tabii, annenin işi bu :)

İşte şu anda tam da böyle görünüyoruz;




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder